Fri frakt från 500 kr
Snabb leverans
Poäng på alla köp
Land: Sverige

FAQ

Var är mitt paket?

Har du fått ett sändningsnummer? Testa att använda det för att söka efter sändningen – antingen på DHL:s sida eller postnord-appen.

För övrigt är du välkommen att höra av dig till kundtjänsten!

Hur lägger jag till varor på min order?

Om du har missat att lägga till en vara på din order går det bra att höra av sig till kundtjänsten. Om du hör av dig samma dag kan vi se till att du inte behöver betala dubbel frakt.

Kan jag returnera min order?

Beroende på vara kan vi göra returer. Hör av dig till kundtjänst för mer information.

Hur gör jag om en vara är trasig?

Om någon av dina beställda varor mot förmodan är trasiga är du välkommen att höra av dig till
kundtjänst, så hjälper vi dig med det.

När jag ångrar mitt köp

Du kan ångra ett köp samma dag som du har lagt det, så att vi hinner stoppa det i tid. Ångertiden är inte längre än så, eftersom vi försöker skicka ut paket så fort som möjligt.

Du ångrar ett köp genom att kontakta oss med ärendet. Vi kan inte garantera att vi kan stoppa ordern om du kontaktar oss efter ångertiden.

Leveranstid

Vi skickar ditt paket inom 1-2 arbetsdagar och därefter brukar det ta ytterligare 1-2 arbetsdagar.

Har ni en fysisk butik?

Råvarubutiken finns endast på webben, vi har alltså ingen fysisk butik. Däremot kan du hämta upp ditt paket på vårt lager i Landvetter om du har vägarna förbi! 🙂

Vilka är öppettiderna för att hämta paket

Alla vardagar 8-16.

Har du något du funderar över?

Skriv direkt till oss med din fråga på vår LiveChat (om vi är online), eller lämna ett offline-meddelande, som behandlas så snart vi har möjlighet.

För frågor om leveranser mailar du på info@ravarubutiken.se.

För produktfrågor och teknisk support mailar du på info@ravarubutiken.se.

Adressen till Råvarubutiken är

  • Gröenvägen 11
  • 438 91 Landvetter
  • Sverige

Organisationsnummer 556981-8486

Kontakta oss